PROCESO DE ADMISIÓN - FECHAS Y DOCUMENTACIÓN
CURSO 2021/22
Regulado polo Decreto 254/2012, do 13 de decembro (DOG 26/12/12) e desenvolvido pola Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 15/03/2013), modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG 1/02/2017) e pola Orde do 18 de decembro de 2020.
-
Publicación dos postos escolares vacantes antes do día 1 de marzo.
-
Presentación das solicitudes de admisión: do 1 ao 22 de marzo de 2021, ambos incluídos (día 19, festivo autonómico).
A solicitude poderá presentarse:
- de forma presencial no centro unha vez cuberto o modelo oficial publicado como ANEXO II da Orde do 25 de xaneiro de 2017(DOG do 1/2/17)
- directamente a través da aplicación “admisionalumnado”
- directamente na sede electrónica da Xunta co código ED550B
Só poderá presentarse unha ÚNICA SOLICITUDE no Centro elexido como primeira opción.
-
Criterios do baremo: Presentación da documentación acreditativa do 25 de marzo ao 9 de abril, unicamente nos centros con máis demanda que oferta de postos escolares.
-
Letras para empregar no proceso de desempate se é preciso:
1º Apelido: letra 1ª: W - letra 2ª: B
2º Apelido: letra 1ª: S – letra 2ª: F
-
Publicación das listaxes PROVISIONAIS de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril.
- Reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte da súa publicación.
-
Publicación das listaxes DEFINITIVAS: antes do 15 de maio.
-
Prazos de formalización de matrícula:
A) Do 21 de xuño ao 30 de xuño para Infantil e Primaria.
B) Do 25 de xuño ao 12 de xullo para Secundaria.
C) Prazo extraordinario para Secundaria do 1 ao 10 de setembro.
Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado ésta, perderase o dereito á praza obtida.
NOTA INFORMATIVA: O alumnado matriculado nun Centro que presente solicitude noutro, deberá remitir copia da solicitude de admisión presentada ao centro de orixe. Perderá o dereito de permanencia se resulta admitido no novo centro.